Post by tranliredeli on Feb 5, 2022 17:20:49 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ The Hidden Treasures: Objects ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ The Hidden Treasures: Objects IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder øger guld ▞▞▞
▞▞▞ The Hidden Treasures: Objects 2022 version ▞▞▞
Halt
Det er godt, men vil gerne have en hurtigere måde at samle på. På telefonen forstørres billedet ikke nok til at finde nogle elementer
Det er ok. Ligesom mange andre
Skjulte objekter vises på samme sted en masse.
Indtil videre har jeg nyder dette spil enormt. Jeg kan virkelig godt lide, at du kan vælge mellem søgning eller match 3. Andre søgespil tilbyder ikke den måde at spille på!
Indtil videre foretrækker jeg meget denne version med match 3! Jeg spillede Egypten og opgav aldrig at have nok energi...Jeg er ikke sikker på, hvorfor alle dine spil kræver energi og ikke liv, jeg kan slå timer ihjel, men ikke bruge energi. Men jeg vil give dit spil en fair shake...
Jeg giver kun 3 stjerner i øjeblikket, da jeg kun lige er begyndt at spille... virker dog ok
Godt spil, men blev ved med at sparke mig i gang.
Appen lukker ned af sig selv hvert 5. minut eller deromkring ... Meget frustrerende!
Gentagende, føler, at jeg ikke laver noget nyt i hver indstilling. Leder altid efter de samme varer
The Hidden Treasures: Mistério Aventura hrz
Jeg nyder G5 match 3-spillene, men de bliver en smule svære for hurtigt. Og de skjulte objektspil bør ikke tidsindstilles. Det er sjovt at søge, men når man har en timer, der stirrer på dem, er det svært at lede efter ting.
Elsker spillet eneste ting er ... Det varmer min telefon op efter et par minutter. Ny pixel telefon. Løs dette og vil opgradere til 5 stjerner. Tak
Dette spil har holdt mig udfordret og vendt tilbage. Hver dag flere gange. Tak for underholdning i disse svære tider.
Sjov
The Hidden Treasures: Objects સાહસિક iwy
The Hidden Treasures: Objects Petualangan kiu
meget travlt spil.
... og mobile enheder samt apps til dine Android- og iOS-telefoner og -tabletter. ... Hidden Objects Pirate Treasure ... Board Game: Pirate Treasure Map!
Det er et OK spil
Har ikke spillet længe nok til at give en sand mening
Spillet kunne være bedre
Indtil videre masser af sjov
Jeg har spillet dette spil i et stykke tid nu, og de gode ting, jeg har sagt om det, er stadig sande. MEN. Jeg vil rigtig gerne være i stand til at afte en samling uden at forventes at købe 2, 3 eller flere "montører"!! Lige nu har jeg 9 kollektioner, som indez'en på venstre side bliver ved med at fortælle mig kan samles — med det lille bitte problem, at ingen af dem har alle "montørerne"!!!
Jeg kan virkelig godt lide dette spil. Det er blevet mere udfordrende, og jeg kan godt lide at kunne vælge at spille et match 3-spil i stedet for scenen. Jeg ville bare ønske, at der var en bedre måde at få ædelstene på i stedet for bare at købe dem eller øge din oplevelse.
OK, men ikke spillet længe nok til at fortælle det endnu.
Det vil lade mig åbne mine gaver
Forbind dine konti for at gemme spilfremskridt i FIFA Mobile
SpongeBob: Krusty Cook-Off Įprastos temos xud
Jeg kan ikke bruge ønskesedlen af en eller anden grund, den er så irriterende, at det tager evigheder at få en samling
Tre på stribe-spil og matche-spil til pc | Big Fish Games
Sjovt og afslappende spil. Jeg downloadede for at tjekke den skjulte objekt-del, men finder ud af, at jeg nyder Match 3 mere (begge spil er tilgængelige). Teknisk support er fantastisk. Da jeg oplevede et problem, reagerede VICTORIA hurtigt, gav klare og instruktionsoplysninger over flere e-mail-udvekslinger og sikrede, at mit problem blev løst med den seneste opdatering. Langt min bedste tekniske supportoplevelse indtil videre!
så langt så godt, jeg kan godt lide, at den har alt, hvad jeg spiller i ét spil.
Har spillet i omkring en uge nu, OG JEG ER HELT HOOKED......timer i træk med at søge og finde.
Sjovt
Blev for dyrt, da det blev stadig sværere at spille. Afinstallerer nu.🙁
Ligesom spillet, god grafik. Ligesom valg mellem match 3 eller skjulte objekter...alt efter hvad du har lyst til i øjeblikket, eller hvis du har brug for en pause fra en, kan du stadig spille spil. Ligesom energimængden stiger og for det meste får du ret meget spilletid, når du starter med fuld energi. MEN når den først er opbrugt, fyldes energien langsomt. Kan heller ikke lide, at det kræver stadig større mængder at spille et puslespil. Forøgelser på 1 eller 2 måske, indtil du kommer tæt på 20. Det er for meget....bliver frustrerende.
Stadig for ny til at sige, hvor godt jeg kan lide det, men vil sige, at jeg kan lide det indtil videre
The Hidden Treasures: Objects Cabaran esf
Bare at vænne sig til det. Finder det lidt grundlæggende i øjeblikket. Forhåbentlig, efterhånden som niveauerne bliver højere, vil spillet blive bedre.....
En af de få, jeg kunne IKKE lide det.
Fungerer ikke. indlæses ikke.tom skærm
Ændrer antallet af stjerner, fordi det tager for lang tid at få rubiner. Du tjener ting, du skal give rubiner for at bruge. Og hvad er meningen med dablooner, hvis du ikke kan bruge dem.
The Hidden Treasures: Objects Cabaran esf
Trendsales | iPhone/iPad | Danske Apps
Jeg har lige installeret det på en ny enhed, og det bliver ved med at lukke, og når jeg spiller det på min telefon, vil det gå ned lige midt i, at jeg spiller. De skal finde ud af fejlene, så den ikke bliver ved med at lukke på min Lenovo Chromebook, jeg skifter telefoner fra en android til en Iphone, så hvis den er der og fungerer fint uden at gå ned, vil jeg nok ændre min vurdering til måske en 4 eller 5. Det er ærgerligt, for jeg kan virkelig godt lide spillet. Hvis du kan vise mig nogle forbedringer, vil jeg helt sikkert ændre min vurdering.
Fantastisk grafik og det er interessant at se de forskellige øer
Indtil videre nyder jeg dette spil. God historie, grafikken er god